Brother мастила, тонери, ленти и термотрансферни етикети Поддържайте безпроблемната работа на вашето устройство с оригинални мастила и тонер касети, ленти и термотрансферни етикети, качествена хартия и бързосменяеми резервни части Консумативи и аксесоари
Управляеми решения за печат Управлявайте и оптимизирайте вашия печат с нашите решения за управление на печата Научете повече
(16) Актуализирах Web BRAdmin и не мога да активирам функцията за влизане. Какво трябва да направя? Деинсталиране на драйвери. (Mac OS X 10.6 или по-висока) За какво се използва софтуерът BRAdmin Professional? Използвам Mac OS X 10.5. Как мога да деинсталирам драйверите? Използвам Windows. Как да деинсталирам драйверите? Използвам Windows. Поставям компкатдиска доставен с моето устройство в компютъра, но началния екран на инсталацияте не се показваавтоматично. Защо? Използвам Windows. При инсталиране на драйвера за мрежов принтер/скенер от предоставения CD-ROM или от пълния пакет с драйвери исофтуер в интернет, съветникът за инсталиране не може да намери устройството на Brother в моята мрежа. Какво мога да направя? Инсталиране на вградените драйвери (за Windows 8 или по-нова версия) Как да идентифицирате операционната си система (OS). Какви са разликите между софтуера BRAdmin Professional и софтуера Web BRAdmin? Когато зареждам софтуер Brother, инсталацията не продължава след инструкцията за свързване на USB кабела към компютъра. Какво могада направя? (USB интерфейс, кабел) Моят антивирусен софтуер дава предупредително съобщение по време на инсталирането на Web BRAdmin. Какво трябва да направя? Не мога да използвам бутона “Modules Update” в Web BRAdmin. Промяна на настройките на драйвера на принтера (Windows/MacOS) Съветникът за инсталация не може да намери Brother устройството по мрежата когато инсталира драйвери от доставения компакт дискили пълния пакет драйвери & софтуер от страницата. Какво мога да направя? Съобщението "[име на файл] не може да се отвори, защото е от неидентифициран разработчик." Появява се на OS X v10,8.x Повече
(3) Използване на инструмента за поправка на мрежовата връзка (Windows) Какви са поребителското име и парола по подразбиране за моята Brother мрежова карта, BRAdmin, Remote Setup или Web BasedManagement? Трябва да въведа парола когато стартирам приложението за отдалечен контрол (Remote Setup). Каква е паролата?
(6) Как да настроя телефонния секретар (TAD) да работи на същатата линия с моето Brother устройство? Когато свържа Brother устройство към USB хъб, то не работи коректно. Какво трябва да направя? Когато стартирам софтуера Remote Setup, съобщение за грешка "RS 005-xx" или "RS 006-xx" се появява на дисплея. Какво трябва данаправя? Мога ли да използвам Гласова поща (Voice Mail) на същата линия с моето Brother устройство? Мога ли да свържа телефон на същата линия като устройството на Brother в режим на Факс/Телефон? Трябва да въведа парола когато стартирам приложението за отдалечен контрол (Remote Setup). Каква е паролата?
Други категории Консумативи и Аксесоари / Рутинна поддръжка Как да направим / Отстраняване на неизправности Други